
Netwerkdiner Let's get Digital!

En als het ene technologisch hoogstandje net is ingevoerd, vliegt de volgende prachtige tool je alweer om de oren. Op 10 maart willen we verbinden en inspireren tijdens een netwerkdiner. Tijdens dit diner zullen we niet alleen je smaakpapillen prikkelen maar ook je brein op het jaarthema Digitalisering en Employee Experience.
Digitalisering en EX is niet alleen een technische verandering in organisatie waarbij we processen van handmatig vertalen naar automatisering, ook de manier van (samen)werken, ons gedrag en vaardigheden veranderen. En vraagt van ons als HR professionals om dit veranderproces goed te begeleiden.
We delen graag kennis met elkaar en laten ons daarbij uitdagen door key note speakers in het volgende programma:
- Om 17:00 uur is de opening
- Om 17:30 uur zullen we aan tafel gaan.
- Om 21:15 uur drinken we een laatste kop koffie of een drankje
- Om 22:00 uur sluiten we definitief af.
- Tijdens het diner zullen we aan de hand van keynote speaker van 15 minuten met elkaar in gesprek gaan.
Een van deze keynote speakers is Ewout Karel, corporate jammer/Sr Innovation Manager bij T-Mobile. Met zijn creativiteit en digitale skills ondersteunt hij nieuwe innovaties vanaf het eerste idee tot eindresultaat, evalueert hij het potentieel, de aantrekkelijkheid en de bedrijfswaarde, en koppelt hij de juiste skills & kennis aan de juiste initiatieven en mensen.
Geef je op! Max 2 deelnemers per organisatie zijn van harte welkom!
Locatie: Hoofdkantoor T-Mobile, Waldorpstraat 60 Den Haag tegenover station Hollands Spoor (Parkeren QPark Rijswijkseweg).
Let op! Per organisatie kunnen max. 2 a 3 collega's aanwezig zijn. Probeer onderling af te stemmen wie interesse heeft en zich aan wil melden.
Bij meer dan 3 aanmeldingen uit 1 organisatie, zetten wij de eerste 3 aanmeldingen op de lijst. Iedereen die zich later heeft aangemeld zetten we op een wachtlijst voor het geval iemand zich afmeld.
PS. Deze kennissessie is enkel toegankelijk voor leden van het Bedrijvennetwerk HR. Vooraf vind screening plaats van alle aanmeldingen.